25 apr

De FNV demonstreert op 1 mei in Den Haag voor meer kwaliteit en inkomen.

Kom 1 mei naar Den Haag en loop mee in het onderwijsblok voor meer zekerheid en minder werkdruk! De FNV demonstreert op 1 mei in Den Haag voor meer kwaliteit, zekerheid en inkomen. Op het Malieveld verzamelen zich werknemers uit alle sectoren, gepensioneerden en uitkeringsgerechtigden. Ook FNV Onderwijs en Onderzoek loopt mee en vormt samen met de AOb het Onderwijs en Onderzoek blok. De FNV eist van dit kabinet meer geld voor verlaging van de hoge werkdruk en meer vaste banen in het Wetenschappelijk Onderwijs. Kom 1 mei naar Den Haag en laat zien dat we met velen zijn die veranderingen willen. De demonstratie begint om 15.00 uur en duurt tot 17.00 uur. We verzamelen vanaf 14.00 uur op het Malieveld, dichtbij Den Haag CS. Op het Malieveld wordt aangegeven waar je onze sector kunt vinden. Voor leden worden de reiskosten naar Den Haag vergoed. Wil je hiervoor in aanmerking komen, geef je dan op via de site www.fnv.nl